Likeable Social Media, Revised and Expanded: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Amazing on Facebook, Twitter, LinkedIn,

Dave Kerpen

EPUB
ca. 26,89
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

McGraw-Hill Education img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft

Beschreibung

The New York Times and USA Today bestseller-updated to bring you up to speed on the latest social media sites, features, and strategiesFrom one of the world's leading figures in social media marketing, networking, and business applications comes the heavily revised and updated edition of the Likeable Social Media.Dave Kerpen is CEO of Likeable Local and Likeable Media, which has won two WOMMY awards from the Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) for excellence in word-of-mouth marketing.

Kundenbewertungen