img Leseprobe Leseprobe

Childhood and Consumer Culture

V. Tingstad (Hrsg.), D. Buckingham (Hrsg.)

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Arbeits-, Wirtschafts- und Industriesoziologie

Beschreibung

In recent years children have become an increasingly important consumer market, and there is growing concern about the 'commercialisation' of childhood. This book sheds light on these debates, offering new empirical data and challenging critical perspectives on children's engagement with consumer culture from a wide range of international settings.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Science Societies
Sarah R. Davies
Cover China’s e-Science Blue Book 2023
Ministry of Education of the PRC
Cover Paratopia
Dominique Maingueneau

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Nation, youth, gender, Generation, childhood, Passing, Baby, identity, children, culture