img Leseprobe Leseprobe

The Construction of English

Culture, Consumerism and Promotion in the ELT Global Coursebook

J. Gray

PDF
ca. 106,99
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Allgemeine und Vergleichende Sprachwissenschaft

Beschreibung

This book takes the view that ELT global coursebooks, in addition to being curriculum artefacts, are also highly wrought cultural artefacts which seek to make English mean in highly selective ways and it argues that the textual construction (and imaging) of English parallels the processes of commodity promotion more generally.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Applied Cognitive Ecostylistics
Drewniok Malgorzata Drewniok
Cover Applied Cognitive Ecostylistics
Drewniok Malgorzata Drewniok
Cover Testing Talk
Sandlund Erica Sandlund
Cover Testing Talk
Sundqvist Pia Sundqvist
Cover Stellar English
Frank L. Cioffi

Kundenbewertungen

Schlagwörter

English language, English, language teaching, literary diction