Simply Seven

Seven Ways to Create a Sustainable Internet Business

J. Rheinboldt, E. Schlie, N. Waesche, et al.

PDF
ca. 47,59
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Mayersche Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing

Beschreibung

Published as part of Palgrave Macmillan's IE Business Publishing Series, Simply Seven is a practical guide to Internet business for students, entrepreneurs and executives. The book presents a practical blueprint created to get entrepreneurs and executives started on finding the right Internet business model for their web site.

Weitere Titel von diesem Autor

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Consumer-to-Consumer (C2C), B2B, Internet, Personal, Business-to-Business (B2B), service, Advertising, Web, Facebook, pricing, innovation, Distribution, design, business