img Leseprobe Leseprobe

Simply Seven

Seven Ways to Create a Sustainable Internet Business

E. Schlie, J. Rheinboldt, N. Waesche, et al.

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing

Beschreibung

Published as part of Palgrave Macmillan's IE Business Publishing Series, Simply Seven is a practical guide to Internet business for students, entrepreneurs and executives. The book presents a practical blueprint created to get entrepreneurs and executives started on finding the right Internet business model for their web site.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Mass Behaving
Joseph Szala
Cover Blogging
Eduardo Bennett
Cover B2B Revenue NOW
Atte Sallamo
Cover Redefining Retail
Giuseppe Stigliano
Cover Advertising Management
Manukonda Rabindranath
Cover Nutrition in transition
Michael Ballarini
Cover Make Millions
Sebastian Levine

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Facebook, Personal, Consumer-to-Consumer (C2C), Business-to-Business (B2B), Distribution, pricing, innovation, Advertising, design, business, Web, service, B2B, Internet