img Leseprobe Leseprobe

Customer Loyalty

A Guide for Time Travelers

L. Etherington, S. Robinson

PDF
ca. 42,79
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Management

Beschreibung

The authors argue that the best strategic approach for a company or organization is to regard customer loyalty as a continuing response to changes in society and that this perspective is often neglected in favour of shorter term considerations. They present a new approach that builds upon social and economic research to provide practical guidelines.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Creative Problem Solving
Michael C. Jackson
Cover Making Decisions
Dennis V. Lindley
Cover Change That Works
Carola Gasser-Trinkl
Cover Change That Works
Franz Schwarenthorer
Cover Beyond Discomfort
Nadia Nagamootoo

Kundenbewertungen

Schlagwörter

organization, brand, service