Service is Front Stage

Positioning Services for Value Advantage

J. Teboul

PDF
ca. 51,16
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Mayersche Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Management

Beschreibung

This book contains a simple but powerful definition of services based upon a separation between back-stage and front-stage activities. Services deal with front interactions, production and manufacturing with back-stage operations. Teboul uses this distinction to systematically explore the important issues of the field.

Weitere Titel zum gleichen Preis
Cover Wellness City
Ari-Veikko Anttiroiko
Cover Digital Transformation Now!
Christopher A. Williams
Cover Supply Chain Cases
Olli-Pekka Hilmola
Cover Operational Excellence
Liat Ramati Navon

Kundenbewertungen

Schlagwörter

interaction, service, manufacturing, production