Service is Front Stage

Positioning Services for Value Advantage

J. Teboul

PDF
ca. 51,16
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Mayersche Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Management

Beschreibung

This book contains a simple but powerful definition of services based upon a separation between back-stage and front-stage activities. Services deal with front interactions, production and manufacturing with back-stage operations. Teboul uses this distinction to systematically explore the important issues of the field.

Weitere Titel zum gleichen Preis
Cover eSports is Business
Tobias M. Scholz
Cover Father to Son
Hans-Georg Berkel
Cover Wellness City
Ari-Veikko Anttiroiko
Cover Digital Transformation Now!
Christopher A. Williams
Cover Supply Chain Cases
Olli-Pekka Hilmola

Kundenbewertungen

Schlagwörter

interaction, service, manufacturing, production