Learning Analytics

Gwo-Jen Hwang (Hrsg.), Chengjiu Yin (Hrsg.), Hui-Chun Chu (Hrsg.)

PDF
ca. 43,87
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Taylor and Francis img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Pädagogik

Beschreibung

Learning analytics is one of the most important research issues in the field of educational technology. By analyzing logs and records in educational databases and systems, it can provide useful information to teachers, learners, and decision makers - information which they can use to improve teaching strategies, learning performances, and educational policies. However, it is a great challenge for most researchers to efficiently analyze educational data in a meaningful way. This book presents various learning analytics approaches and applications, including the process of determining the coding scheme, analyzing the collected data, and interpreting the findings. This book was originally published as a special issue of Interactive Learning Environments.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Liquid Racism
Nathan Kerrigan
Cover The Analogue Idyll
Alexander Taylor
Cover Enduring Austerity
Julie MacLeavy

Kundenbewertungen