Welcome to the Creative Age
Bananas, Business and the Death of Marketing
Mark Earls
PDF
27,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Weltbild.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Betriebswirtschaft
Beschreibung
This book chronicles the dawn of the age of creativity in business, when new ideas and practices based on creativity will drastically change the way we do business. Starting with an overview of the age of marketing, the book winds its way through the past and the present to show us the future of business, backed up with insights from sociology and psychology.
Rezensionen
(Marketing Business,
September 2002)
"... Using ingeniously insightful witty examples, mark Earls embarks on a radical and comprehensive critique of the fundamental principles of business and marketing..."
"... Using ingeniously insightful witty examples, mark Earls embarks on a radical and comprehensive critique of the fundamental principles of business and marketing..."
(www.theidm.com 4 November 2002)
"...a highly entertaining and thought-provoking denunciation of what's gone wrong with marketing...Mark's easy-flowing writing style will encourage you to try to spend the evening reading it at one sitting..."
"...a highly entertaining and thought-provoking denunciation of what's gone wrong with marketing...Mark's easy-flowing writing style will encourage you to try to spend the evening reading it at one sitting..."
(Research
Magazine, February 2003)
"...anyone interested in our industry (marketing), and the society we help to create, should read this book..."
"...anyone interested in our industry (marketing), and the society we help to create, should read this book..."
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
Wirtschaft, Business & Management, Wirtschaft u. Management