img Leseprobe Leseprobe

How to Talk to Customers

Create a Great Impression Every Time with MAGIC

Tom Larkin, Diane Berenbaum

PDF
16,99
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

John Wiley & Sons img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Betriebswirtschaft

Beschreibung

Filled with case studies and anecdotes, How to Talk to Customers demystifies the most critical aspect of customer service: conversations employees have every day with customers. In this must-have resource, Diane Berenbaum and Tom Larkin outline a proven system based on their MAGIC customer service training program. MAGIC, which stands for Make A Great Impression on the Customer, can help anyone become the type of communicator that makes their customers feel special. For more on this book, visit www.howtotalktocustomers.com

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Double Takes
John Goodchild
Cover Environomics
Dharshini David
Cover Soft Skills
Mihnea Moldoveanu
Cover Exit On Top
Brooke Lively
Cover Disciplined Agility (DAD)
Geoff D. Washington
Cover German Profit Taxes
Christian Lösel
Cover German Profit Taxes
Gernot Brähler

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Business & Management, Wirtschaft, Wirtschaft u. Management