Student Feedback
Using student voice to build twenty-first-century skills
John Gerard Corrigan
EPUB
ca. 10,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Weltbild.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Schule und Lernen / Schulbücher Allgemeinbildende Schulen
Beschreibung
This book outlines why strong, mutual relationships between educators and students are critical for twenty-first-century learning, and demonstrates how schools can foster them using a readily-available tool: student feedback.
Systematically collecting and using student feedback is a powerful, yet safe, way to:
- improve and develop educator practice
- demonstrate to students that the school values student voice
- develop consistently high student experience across the school
- improve staff wellbeing
- engender a shift from a teaching relationship to a learning relationship.
With detailed step-by-step instructions and case studies, this comprehensive handbook includes:
- practical aspects of setting up and providing large-scale surveys
- how to create staff and student buy-in
- reporting and interpreting survey results
- how individual teachers can use student feedback to improve their own practice
- how school leaders can use student feedback to build high performance across a school.
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
Teacher-student relationship, Student Feedback