img Leseprobe Leseprobe

Teachers' Know-How

A Philosophical Investigation

Christopher Winch

PDF
21,99
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

John Wiley & Sons img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Philosophie

Beschreibung

Teachers' Know-How: A Philosophical Investigation presents a comprehensive and up to date philosophical treatment of the kinds of knowledge and "know-how" that educators should possess. * Offers an original and in-depth study of teachers' know-how which situates teaching within the spectrum of professions * Critiques the currently fashionable craft conception of teaching and the view of teaching as protocol-driven which is currently influential in policymaking circles * Utilizes epistemological debates on the nature of know-how to inform understanding of the work of teachers * Features detailed examples including some drawn from the author's own long professional experience of a teacher in a wide range of different contexts

Weitere Titel von diesem Autor
Christopher Winch
Weitere Titel in dieser Kategorie

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Philosophie der Bildung u. Erziehung, Applied Philosophy, Angewandte Philosophie, Bildungswesen, Philosophy of Education, Philosophy, Education, Theory of Education, Pädagogik, Philosophie, Theorie der Pädagogik