img Leseprobe Leseprobe

The Age of Responsibility

CSR 2.0 and the New DNA of Business

Wayne Visser

EPUB
25,99
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

John Wiley & Sons img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Betriebswirtschaft

Beschreibung

This landmark book shows how the old model of corporate sustainability and responsibility is being replaced by a second generation movement that goes beyond the outmoded approach of CSR as philanthropy or public relations concern to a more authentic, stakeholder-driven model. The author describes the new concept and mission of the new movement and explains its agenda in a succinct guide that will be useful for CSR professionals, including managers, consultants, academics, and non-governmental organizations.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Double Takes
John Goodchild
Cover Environomics
Dharshini David
Cover Soft Skills
Mihnea Moldoveanu
Cover The Humor Habit
Paul Osincup
Cover The Humor Habit
Paul Osincup

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Wirtschaft u. Management, Wirtschaftsethik, Business & Management, Business Ethics