Professional Values and Practice
Achieving the Standards for QTS
James (University of Birmingham, UK) Arthur, Malcolm (University of Bristol, UK) Lewis, Jon (Canterbury Christ Church University, UK) Davison, et al.
PDF
ca. 3,73 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Weltbild.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Pädagogik
Beschreibung
The professional code of the General Teaching Council lists eight new standards, each of them analysed here in detail using questions and activities to describe what trainee teachers need to know, understand and demonstrate as they work towards Qualified Teacher Status. Each of the eight standards cover the following issues:
- expectations, diversity and achievement
- personal and professional values
- values in the classroom
- values, rights and responsibilities in the wider community
- the community of the school
- professional relationships
- personal and professional development
- professional responsibility.
This practical and jargon-free guide features an extensive range of examples and suggestions for further reading, designed to help those in their early professional development.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie