Learning From Winners

How the ARF Ogilvy Award Winners Use Market Research to Create Advertising Success

Raymond Pettit

EPUB
ca. 55,05
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Taylor and Francis img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Sozialwissenschaften allgemein

Beschreibung

This book demonstrates how the best companies use the creative application of research, done up front, to produce the big ideas with significant impact on the market and on the people, employees, partners, retailers and customers. Readers of this book will experience how brand managers and their agencies use the right research to drive new brand in

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Hawaiian Mythology
Martha Warren Beckwith
Cover No One Left
Paul Morland
Cover Between Us
Wood Elizabeth Anne Wood
Cover Strong Women
Suzanne Wrack
Cover Presumption
Jones D. Marvin Jones
Cover Presumption
Jones D. Marvin Jones
Cover Happy Death Club
Naomi Westerman

Kundenbewertungen