img Leseprobe Leseprobe

Multinationals and Global Consumers

Tension, Potential and Competition

T. Chan (Hrsg.), G. Cui (Hrsg.)

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Internationale Wirtschaft

Beschreibung

International business (IB) research on Asian firms is on the rise, challenging conventional theories and providing opportunities for IB researchers to address several paradoxical issues such as ownership advantage and risk-returns. The book focuses on IB research in Asia and addresses some of these problems in several keys areas of IB research.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Once Upon A Claim
Chantal M Roberts
Cover Business Skills
Quinton Joser
Cover Job Interview
Quinton Joser

Kundenbewertungen

Schlagwörter

internationalization, management, International Business, brand, organizations, China, marketing, Russia, organization, Asia, ASEAN