img Leseprobe Leseprobe

Popular Media Cultures

Fans, Audiences and Paratexts

L. Geraghty (Hrsg.)

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Sonstiges

Beschreibung

Popular Media Cultures explores the relationship between audiences and media texts, their paratexts and interconnected ephemera. Authors focus on the cultural work done by media audiences, how they engage with social media and how convergence culture impacts on the strategies and activities of popular media fans.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Shielding
Sandra Noeth
Cover Healthy Societies
Graham Scambler
Cover Ability Machines
Sky LaRell Anderson
Cover Growing Up Undiagnosed
Becca Lory Hector
Cover Six in a Bed
Roanne van Voorst
Cover Breathless
Andrew McDowell
Cover In/Visibility of Flight
Maria Six-Hohenbalken
Cover Sad Planets
Eugene Thacker

Kundenbewertungen

Schlagwörter

digital, Harry Potter, Fans, horror, media, film, politics, audiences, genre, television, social media, utopia, paratexts, social change, popular culture, youth, Holocaust, media culture