The Theory of Entrepreneurship

Creating and Sustaining Entrepreneurial Value

Chandra S. Mishra, R. Zachary

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan US img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Allgemeines, Lexika

Beschreibung

The Theory of Entrepreneurship examines the interiors of the entrepreneurial value creation process, and offers a new unified and comprehensive theory to afford empirical investigations as well as delineate a broader view of the entrepreneurial contextual milieu.

Weitere Titel von diesem Autor

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Entrepreneurial Resources, Theory, entrepreneur, Innovation, business, Business Model, Entrepreneurial Competence, entrepreneurship, Risk and Return, Entrepreneurial Intention, Performance, Venture, Venture Capital, Entrepreneurs, Dynamic Capabilities, Effectuation, Entrepreneurship, Entrepreneurial Opportunity