img Leseprobe Leseprobe

(Re)Discovering University Autonomy

The Global Market Paradox of Stakeholder and Educational Values in Higher Education

Romeo V. Turcan (Hrsg.), Larissa Bugaian (Hrsg.), John E. Reilly (Hrsg.)

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan US img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Erwachsenenbildung

Beschreibung

(Re)Discovering University Autonomy has far reaching implications for leaders and managers, researchers, educators, practitioners, and policy makers by addressing modern challenges to university autonomy in Europe and beyond in a new and innovative way.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Critical Thinking
Michael Cursio

Kundenbewertungen

Schlagwörter

European Commission, innovation, government-university relationship, organization, student-centred learning, human resource autonomy, organizations, internationalization, Stagnation, problem-based learning, evaluation, financial autonomy, marketization, university governance, Governance, learning, university-business relationship, regional development, university internationalization, corporatization, university autonomy, Nation, university, education, organizational autonomy, TEMPUS, academic autonomy, funding, Institution, Europe, networked'autonomy, Institutional university autonomy, higher education, interfaces, university management