img Leseprobe Leseprobe

Beliefs, Agency and Identity in Foreign Language Learning and Teaching

Maria Ruohotie-Lyhty, Mari Aro, Paula Kalaja, et al.

PDF
ca. 139,09
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Allgemeine und Vergleichende Sprachwissenschaft

Beschreibung

This book explores the phenomena of believing (or giving personal meanings), acting, and identifying (or identity construction), and the interconnectedness of these phenomena in the learning and teaching of English and other foreign languages.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Applied Cognitive Ecostylistics
Drewniok Malgorzata Drewniok
Cover Applied Cognitive Ecostylistics
Drewniok Malgorzata Drewniok
Cover Testing Talk
Sandlund Erica Sandlund
Cover Testing Talk
Sundqvist Pia Sundqvist

Kundenbewertungen

Schlagwörter

SLA, in-service teachers, teachers, second language, pre-service teachers, teacher identity, first language, language teaching, learner identity, Language learning, teacher beliefs, learners, beliefs about language learning and teaching, student teachers, identity, beliefs about SLA, agency, interviews, Language Learning, English, learner beliefs, visual narratives, professional identity, longitudinal