img Leseprobe Leseprobe

Assessing Chinese Learners of English

Language Constructs, Consequences and Conundrums

Guoxing Yu (Hrsg.), Yan Jin (Hrsg.)

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Allgemeine und Vergleichende Sprachwissenschaft

Beschreibung

This volume gathers researchers from around the world endeavouring to better understand a number of perennial issues in assessing Chinese learners of English, covering topics such as students' test performances, interactional competence and lexical knowledge, students' motivation, teachers' attitudes and assessment policy changes.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Applied Cognitive Ecostylistics
Drewniok Malgorzata Drewniok
Cover Applied Cognitive Ecostylistics
Drewniok Malgorzata Drewniok
Cover Testing Talk
Sandlund Erica Sandlund
Cover Testing Talk
Sundqvist Pia Sundqvist

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Taiwan, language assessment, group speaking, second language, English, EFL, learning-oriented assessment, English as a foreign language, paired discussion, communicative competence, language testing, interactional competence, washback, communication strategy, impact, consequence, Hong Kong, language assessment literacy, school-based assessment (SBA), China, language classroom, Chinese learner, construct