Adaptive Marketing

Leveraging Real-Time Data to Become a More Competitive and Successful Company

Norm Johnston

PDF
ca. 28,88
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan US img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Englische Sprachwissenschaft / Literaturwissenschaft

Beschreibung

Adapt or die is really the 21st century mantra for business. Authors Norm Johnston provides guidance on how to adopt an Adaptive Marketing model to ensure you are not only prepared for this new data world, but also winning against both traditional competitors and new disrupters.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover 1913
Jean-Michel Rabate
Cover Sounding Bodies
Shannon Draucker
Cover Writing Romantic Climate Change
Anya Heise-von der Lippe
Cover World Construction via Networking
Christopher Joseph Hansen

Kundenbewertungen

Schlagwörter

British and Irish Literature, success, Marketing, business, organization, Organizations, Big Data, marketing, strategy, Advertising