All Thumbs

Mobile Marketing that Works

M. Kelley

PDF
ca. 37,44
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan US img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Management

Beschreibung

Mobile devices are now in the hands of nearly half of the world's population. However, 80% of mobile marketing either doesn't work and has a high abandon rate, or doesn't fit into a brand's overall strategy. Aimed at businesses of all sizes, this practical guide shows owners and marketers how to develop a campaign that gets results.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Creative Problem Solving
Michael C. Jackson
Cover Making Decisions
Dennis V. Lindley
Cover Proximity
Kaihan Krippendorff
Cover Leading Beyond the Numbers
Susan Ní Chríodáin

Kundenbewertungen

Schlagwörter

brand, marketing, mobile marketing