Revolution of Innovation Management

Volume 1 The Digital Breakthrough

Alexander Brem (Hrsg.), Eric Viardot (Hrsg.)

PDF
ca. 107,09
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Mayersche Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Betriebswirtschaft

Beschreibung

This edited collection explores how digitalization is changing the management of innovation, and the subsequent implications for the next phases in its development. The authors identify and examine relevant phenomena which are related to the ongoing digital breakthrough in the context of innovation management such as user innovation, crowd sourcing and crowd funding, as well as social media. In line with the constant globalization of innovation, the first volume of Revolution of Innovation Management offers a variety of international perspectives on these topics with illustrations and analysis coming from Asia, America, and Europe.

Weitere Titel zum gleichen Preis
Cover Smart Technologies
Dietmar P. F. Möller
Cover Financial Compliance
Maria Krambia-Kapardis
Cover Managing Talent
Stephen Swailes

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Technology, Stakeholders, Product development, Business Model, Creativity, Global