Bullying in School

Perspectives from School Staff, Students, and Parents

Kathy DeOrnellas (Hrsg.), Shannon R. Scott (Hrsg.), Lisa H. Rosen (Hrsg.)

PDF
ca. 24,60
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan US img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Angewandte Psychologie

Beschreibung

This book posits that multiple perspectives of key school staff (such as teachers, principals, school resource officers, school psychologists and counselors, nurses, and coaches) can provide a deeper understanding of bullying, which remains an immediate and pressing concern in schools today. In turn, the authors suggest how this understanding can lead to the development of more effective prevention and intervention programs. Most texts on this subject have been limited to student and teacher perspectives. By adopting a more comprehensive approach, the authors explore how to combat bullying by drawing from sorely underutilized resources. 

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Sexual Crime
Kerensa Hocken
Cover Studies on Moral Competence
Cristiane Paiva Alves
Cover Trade Show Psychology
Federico Addimando

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Bullied, Nurses, Trauma, Emotional, Bullying, School Age, School Board, Administrators, Harassment, Coping, NASN, Parents, Physical