img Leseprobe Leseprobe

Ubiquitous and Mobile Learning in the Digital Age

J. Michael Spector (Hrsg.), Demetrios G. Sampson (Hrsg.), Pedro Isaias (Hrsg.), Dirk Ifenthaler (Hrsg.)

PDF
ca. 96,29
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer New York img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Schulpädagogik, Didaktik, Methodik

Beschreibung

​This edited volume with selected expanded papers from CELDA (Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age) 2011 (http://www.celda-­‐conf.org/) will focus on Ubiquitous and Mobile Informal and Formal Learning in the Digital Age, with sub-topics: Mobile and Ubiquitous Informal and Formal Learning Environments (Part I), Social Web Technologies for new knowledge representation, retrieval, creation and sharing in Informal and Formal Educational Settings  (Part II), Virtual Worlds and Game-­‐based Informal and Formal Learning (Part III), Location-­‐based and Context-­‐ Aware Environments for Formal and Informal Learning Integration (Part IV) There will be approximately twenty chapters selected for this edited volume from among peer-­‐reviewed papers presented at the CELDA (Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age) 2011 Conference in Rio de Janeiro, Brazil in November, 2011.   

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Поллианна = Pollyanna
Элинор Портер
Cover English Fairy Tales. A1
Народное творчество
Cover Little Prince. A1
Антуан де Сент-Экзюпери

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Mobile learning, Ubiquitous Learning, learning and instruction, m-learning, Technology enhanced learning, Ubiquitous computing, Formal and informal learning with technology