Qualitative Media Analysis

Christopher J. (Brandon University, Manitoba, Canada) Schneider, David L. (Arizona State University, USA) Altheide

PDF
ca. 27,51
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

SAGE Publications US img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Sozialwissenschaften allgemein

Beschreibung

In order to prepare a successful research project, a qualitative researcher often must consult media documents of various types. Authors David L. Altheide and Christopher J. Schneider show readers how to obtain, categorize, and analyze these different media documents in this entry in the Qualitative Research Methods series. They look at traditional primary documents such as newspapers and magazines but also at more recent forms--television newscasts and cyberspace. The use of student examples of research protocols makes this book a useful primer in deriving meaning from the bombardment of media documents a qualitative researcher faces.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover No One Left
Paul Morland
Cover Woman at Point Zero
El Saadawi Nawal El Saadawi
Cover Between Us
Wood Elizabeth Anne Wood
Cover Last Human Job
Allison J. Pugh

Kundenbewertungen