Qualitative Media Analysis
Christopher J. (Brandon University, Manitoba, Canada) Schneider, David L. (Arizona State University, USA) Altheide
PDF
ca. 27,51 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Weltbild.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Sozialwissenschaften allgemein
Beschreibung
In order to prepare a successful research project, a qualitative researcher often must consult media documents of various types. Authors David L. Altheide and Christopher J. Schneider show readers how to obtain, categorize, and analyze these different media documents in this entry in the Qualitative Research Methods series. They look at traditional primary documents such as newspapers and magazines but also at more recent forms--television newscasts and cyberspace. The use of student examples of research protocols makes this book a useful primer in deriving meaning from the bombardment of media documents a qualitative researcher faces.
Weitere Titel in dieser Kategorie