The AC/DC Strategy

Rock'n'Roll and the 14 Strategic Campaigning Guidelines

Peter Metzinger

EPUB
ca. 203,16
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

BookBaby img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft

Beschreibung

The book examines how AC/DC adhere to certain success factors, which can perhaps account for a portion of their dazzling success.

At the same time the book explains how these success factors can be implemented in practice and can be used both in personal and professional undertakings to foster success.

Readers learn how to build and maintain a brand that has truly loyal customers, sells better and lasts longer.

The book was published before Malcolm Young had to leave the band but the lesson it contains are still true today.

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel zum gleichen Preis

Kundenbewertungen