Introducing Mechanisms and APIs for Memory Management
Using Windows OS Native Runtime APIs
Roger Villela
PDF
ca. 46,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Weltbild.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Naturwissenschaften, Medizin, Informatik, Technik / Datenkommunikation, Netzwerke
Beschreibung
Explore and learn introductory topics about programming mechanisms for memory management available for Microsoft Windows. This book uses C++ pointers and specialized APIs such as the smart pointers of the C++ Standard Library and Microsoft UCRT functions. You’ll also see how to work with lvalue and rvalue references.
Introducing Mechanisms and APIs for Memory Management begins with topics about hardware features on the Intel x86 and Intel 64 (x64/amd64) hardware architectures and memory management. After reading this book you will be able to begin work with Windows memory management APIs.
What You Will Learn
- Understand concepts and hardware features for Intel x86 and Intel 64 (x64/amd64) and memory management
- Discover C++ programming language techniques and smart pointers
- Work with Microsoft UCRT management APIs for memory management
Who This Book Is For
Software and cloud developers working on Microsoft Windows.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
CLR, memory management, UWP, .NET, C++, .NET Core 3.0, Windows API, WinRT, C#8, .NET Core