Consumer Culture

Selected Essays

Gjoko Muratovski (Hrsg.)

EPUB
ca. 45,99
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Intellect Books Ltd img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft

Beschreibung

We live in a society that defines us by what we consume and how. Every day we make purchasing decisions that express our sense of belonging, our commitments to the environment and our systems of belief. We often choose to buy things, not necessarily because we need them, but because we believe that these things will help us express who we are – in our own eyes and in the eyes of others. Whether we like it or not, consumerism is the prevalent ideology of our time. Led by Gjoko Muratovski who has long been influential at the intersection of design and business, Consumer Culture is the ideal starting point for an investigation into the social construction of the global economy.

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel zum gleichen Preis
Cover Digital Marketing
Annmarie Hanlon
Cover Digital Marketing
Annmarie Hanlon

Kundenbewertungen

Schlagwörter

global economy, consume, Gjoko Muratovski, self-expression