Audiences and Publics

When Cultural Engagement Matters for the Public Sphere: Volume 2

Sonia Livingstone

EPUB
ca. 27,99
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Intellect Books Ltd img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Medien, Kommunikation

Beschreibung

In today’s thoroughly mass-mediated world, audiences and publics are, of course, composed of the same people. Yet social science traditionally treats them quite differently. Indeed, it is commonplace to define audiences in opposition to the public: in both popular and elite discourses, audiences are denigrated as trivial, passive, individualised, while publics are valued as active, critically engaged and politically significant.

Kundenbewertungen