Fake Marketing Dilemmas

The Folly of Making Complex Marketing Issues Simple

Darren Woolley

EPUB
ca. 4,98
Amazon 2,79 € iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Vivid Publishing img Link Publisher

Beschreibung

Fake Marketing Dilemmas: The Folly of Making Complex Marketing Issues Simple. Questions answered in the book:- The 4Ps or no P?- Brand purpose or corporate purpose?- Purpose or profit?- Top-down or bottom-up budgeting?- Global or local?- Top or bottom of the funnel?- In-house or the outhouse?- Agile or not?- Best of breed or one throat to choke?- Bigger or better?- Is an agency a cost or value?- Pay more or less for your agency fees?- Open tender or closed tender?- Math or Mad Men?- Personalising or mass marketing?- Creative or technology?- WFH or back to the office?- Net zero emissions or not?- Pitch your business before Christmas?

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie

Kundenbewertungen