The Institutionalisation of Evaluation in Europe
Lena Taube (Hrsg.), Reinhard Stockmann (Hrsg.), Wolfgang Meyer (Hrsg.)
PDF
ca. 149,79 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Weltbild.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Springer International Publishing
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Politik und Wirtschaft
Beschreibung
This book examines the progress of institutionalisation of evaluation in European countries from various perspectives. It describes both prior developments and current states of evaluation in 16 European countries and across the European Union (EU), focussing on three dimensions, namely the political, social and professional systems. These detailed country reports, which have been written by selected researchers and authors from each of the respective countries, lead to a concluding comparison and synthesis. This is the first of four volumes of the compendium
The Institutionalisation of Evaluation to be followed by volumes on the Americas, Africa and Australasia. The overall aim is to provide an interdisciplinary audience with cross-country learning to enable them to better understand the institutionalisation of evaluation in different nations, world regions and different sectors.
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
heterogeneity, evidence-informed decision making, public performance, government learning, evaluation policy, evaluation capacity building, Evaluation, evaluation regulations, participation, bureaucratisation, professionalistion, complexity, Europe, Institutionalisation, pluralism, university evaluation education, supply and demand, public administration, institutions, pragmatism