img Leseprobe Leseprobe

Commodity Marketing

Margit Enke (Hrsg.), Alexander Leischnig (Hrsg.), Anja Geigenmüller (Hrsg.)

PDF
ca. 90,94
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer International Publishing img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing

Beschreibung

Commoditization is a major challenge for companies in a wide range of industries, and commodity marketing has become a priority for many top managers. This book tackles the key issues associated with the marketing of commodities and the processes of commoditization and de-commoditization. It summarizes the state of the art on commodity marketing, providing an overview of current debates. It also offers managerial insights, case studies, and guidance to help manage and market commodity goods and services.


Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Getting Acquired
Andrew Gazdecki
Cover Sustainability in the Gig Economy
Badri Narayanan Gopalakrishnan
Cover Celebrity 2.0
Stacy Landreth Grau

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Commodity Marketing, International Business, Consumer Behavior, Commoditization, Marketing