img Leseprobe Leseprobe

Journalism and Digital Content in Emerging Media Markets

Nael Jebril (Hrsg.), Emmanouil Takas (Hrsg.), Sofia Iordanidou (Hrsg.)

PDF
ca. 96,29
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer International Publishing img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Journalistik

Beschreibung

This edited book examines key challenges in the digital era and their implications for journalism practice and public debate in emerging media markets. It specifically focuses on evidence from selected Southern and Eastern European countries as they represent cases where media markets face bigger technical and organizational challenges, but still share some similarities with their counterparts in central, western, and northern Europe.

Weitere Titel in dieser Kategorie

Kundenbewertungen

Schlagwörter

digital media, 2008 crisis, citizen journalism, 2008 crash, digital labour, social journalism, digital natives, news algorithms, news literacy