img Leseprobe Leseprobe

Participatory Action Research and Educational Development

South Asian Perspectives

Radhika Iyengar (Hrsg.), Erik Jon Byker (Hrsg.), Matthew A. Witenstein (Hrsg.), Rohit Setty (Hrsg.), Huma Kidwai (Hrsg.)

PDF
ca. 26,74
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer International Publishing img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Bildungswesen

Beschreibung

This volume brings together diverse thinkers and practitioners on Participatory Action Research (PAR) and educational development in South Asia. Contributors draw from their research and field experiences on how PAR is currently being understood, theorized, debated, and implemented for education of children in South Asia. This book will act as a key reference text for academics, students, and practitioners interested in the intersection of education and participatory development in the region. The book opens a constructive debate on PAR approaches to education and proposes a reflective framework that allows the reader to develop their perspectives about the conceptual, methodological, and sociopolitical potential and limitations of participatory approaches.



    

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover The Education Wars
Jack Schneider
Cover J.O.B.S
Omar Coote

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Comparative and International Education Society, teacher education, South Asia Special Interest Group, globalization of education, technology, educational planning