img Leseprobe Leseprobe

New Directions of STEM Research and Learning in the World Ranking Movement

A Comparative Perspective

Aki Yamada (Hrsg.), W. James Jacob (Hrsg.), Reiko Yamada (Hrsg.), John N. Hawkins (Hrsg.)

PDF
ca. 96,29
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer International Publishing img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Bildungswesen

Beschreibung

This volume analyzes the dominance of STEM fields in various university rankings and the reasons why many governments in the world disproportionately give value to STEM fields. Secondly, although there is general agreement that STEM fields are important, chapter authors also examine the role of interdisciplinary and multidisciplinary approaches for a revised STEM education as well as implications for the future. The book presents examples from the United States, Canada, Japan, Korea, and Taiwan.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Is Grad School for Me?
Yvette Martínez-Vu
Cover The Role of the Education Adviser
Association of Education Advisers
Cover Understanding Spirituality
MJI (Michael J Iding)

Kundenbewertungen

Schlagwörter

interdisciplinary approaches, university rankings, OECD, MEXT, World Science and Technology policies