img Leseprobe Leseprobe

Storytelling

Branding in Practice

Christian Budtz, Philip Munch, Stephen Blanchette, et al.

PDF
ca. 50,28
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer Berlin img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing

Beschreibung

Must-read for managers on a powerful branding tool of the future.

Up-to-date cases from the business world, plenty of illustrations and easy-to-use tools.

Recommended by managers of top international firms.

Covers both the internal and external benefits of storytelling for a business company.

Danish version sold more than 2000 copies.

 

Weitere Titel von diesem Autor
Christian Budtz
Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Mass Behaving
Joseph Szala
Cover Blogging
Eduardo Bennett
Cover B2B Revenue NOW
Atte Sallamo
Cover Redefining Retail
Giuseppe Stigliano
Cover Advertising Management
Manukonda Rabindranath
Cover Nutrition in transition
Michael Ballarini
Cover Make Millions
Sebastian Levine

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Corporate Communication, business, Toolbox, Advertising, Public Relations, Storytelling, Marketing, Branding, management