An Examination of how Monetary Power within Football impacts Product Prices
Amritpal Hayre
EPUB
16,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Weltbild.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Betriebswirtschaft
Beschreibung
Research Paper (postgraduate) from the year 2014 in the subject Business economics - Investment and Finance, grade: 93% (Distinction), , language: English, abstract: Recently there has been a significant increase in multi-millionaires purchasing English Premier League teams since it has become a big business in terms of sponsorship deals, ticket prices, and transfer deals. Primarily the research topic focuses on the ‘top 5’ clubs in the league which are: Arsenal, Chelsea, Liverpool, Manchester United, and Manchester City. This study is part of the BTEC Higher National Diploma series by the author and relates to Unit 8 - Research Project.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
examination, product, football, prices, power, monetary