img Leseprobe Leseprobe

Factors Driving Social Network Site Usage

Claus-Peter H. Ernst

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Management

Beschreibung

Based on multiple surveys, the present book gives valuable insights into the factors driving Social Network Site usage behavior for both practitioners and academics. By empirically evaluating multiple influence factors, it contributes to the current body of knowledge on Social Network Site usage behavior and provides multiple practical implications for Social Network Site service providers, advertisers, etc.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Creative Problem Solving
Michael C. Jackson
Cover Making Decisions
Dennis V. Lindley
Cover Proximity
Kaihan Krippendorff
Cover Leading Beyond the Numbers
Susan Ní Chríodáin

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Social Network Site, Facebook, Privacy Risk, Technology Usage, Perceived Belonging