What factors influence consumers to buy meat substitutes?
Raoul Jacobmeyer, Markus Zipp, Tjorben Grote, et al.
PDF
39,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Weltbild.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing
Beschreibung
Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, University of Münster, language: English, abstract: What factors influence consumers to buy fake meat products? In this exploratory research the authors aim at identifying a variety of factors that explain why consumers buy fake meat products, which have been on the rise in the past years in Germany. The authors follow a split approach in form of one quantitaive (regression analysis) and one qualitative (means-end chain) study to gain insights.
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
Fleischersatzprodukte, fake meat, consumer well-being, means-end chain, meat substitutes