img Leseprobe Leseprobe

Consumer Psychology: A Study Guide to Qualitative Research Methods

Uta Maria Jürgens, Jessica Schwarzenbach, Paul M.W. Hackett, et al.

PDF
0,00
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Verlag Barbara Budrich img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Soziologie

Beschreibung

This book provides students with a clear and concise guide to studying undergraduate courses in qualitative consumer research and ethnography. The authors present the major qualitative research approaches used in consumer and marketing research as well as practical procedures and theoretical aspects of research design, report presentation etc. In addition to that a weekly study guide, including comprehensive reading lists, completes the book.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Archaeological Ambassadors
Elizabeth R. Macaulay
Cover Society in America
Harriet Martineau
Cover East-West Dialogue
Karl-Heinz Pohl

Kundenbewertungen

Schlagwörter

consumer research, qualitative research, ethnography