img Leseprobe Leseprobe

Rethinking Teacher Education for the 21st Century

Trends, Challenges and New Directions

Alicja Korzeniecka-Bondar (Hrsg.), Marta Kowalczuk-Walędziak (Hrsg.), Gracienne Maria Louisa Veronica Lauwers (Hrsg.), Wioleta Danilewicz (Hrsg.)

PDF
0,00
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Verlag Barbara Budrich img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Pädagogik

Beschreibung

This book focuses on current trends, potential challenges and further developments of teacher education and professional development from a theoretical, empirical and practical point of view. It intends to provide valuable and fresh insights from research studies and examples of best practices from Europe and all over the world. The authors deal with the strengths and limitations of different models, strategies, approaches and policies related to teacher education and professional development in and for changing times (digitization, multiculturalism, pressure to perform).

Kundenbewertungen

Schlagwörter

teacher training, professional development, teachers’ competencies for 21st century teaching and learning