De la satisfaccio al valor
Incorporacio de l'experiencia de pacient en la millora dels serveis a l'Hospital Clinic
Cristina Montane Montals, Joan Escarrabill
EPUB
11,99 €
(Lieferbar ab 29. Mai 2024)
Amazon
iTunes
Thalia.de
Weltbild.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Naturwissenschaften, Medizin, Informatik, Technik / Klinische Fächer
Beschreibung
Des de fa anys els professionals sanitaris s'interessen per millorar la qualitat assistencial des de perspectives diferents, pero amb un denominador comu: "e;tot pel pacient, pero sense el pacient"e;. El 2007 Porter va proposar un nou paradigma per definir la qualitat: el valor. Un servei sanitari es de qualitat si aporta valor des de la perspectiva del pacient. Aquest es el veritable canvi de paradigma. L'esforc que han de fer ara tots els professionals sanitaris es aprendre i aplicar metodologies que ens ajudin a identificar necessitats no cobertes per millorar el valor de les propostes assistencials.
Weitere Titel in dieser Kategorie