Interaction Process and Chinese EFL Learners’ Proficiency Development

A Cognitive and Interactionist Approach

Shanshan Gu

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer Singapore img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Allgemeine und Vergleichende Sprachwissenschaft

Beschreibung

This book provides readers a better understanding of the interaction-learning relationship in the English as a Foreign Language (EFL) context. It introduces theories on input, output, and learners’ internal mechanisms, and presents the pedagogical implications of how to adapt focus-on-form instruction in Chinese EFL classrooms. As such, it will be of particular interest to those readers who want to explore the relationship between interaction and language acquisition.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Applied Cognitive Ecostylistics
Drewniok Malgorzata Drewniok
Cover Applied Cognitive Ecostylistics
Drewniok Malgorzata Drewniok
Cover Testing Talk
Sandlund Erica Sandlund
Cover Testing Talk
Sundqvist Pia Sundqvist

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Negative Feedback, Clarification Request, EFL Question Development, learning and instruction, Information Exchange Tasks, Chinese EFL Learners, Recall Protocol, Interaction Learning, Language Acquisition, Modified Output, Information Gap