A Phenomenological Inquiry into Science Teachers’ Case Method Learning

Sye Foong Yee

PDF
ca. 58,84
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer Singapore img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Erwachsenenbildung

Beschreibung

This book illustrates a practical application of the Case Method as a teaching technique in teacher education, and examines how learning takes place in a teacher professional development activity. It also describes teachers’ lived experience of the activity based on Clark Moustakas' 1994 guidelines for organizing and presenting a phenomenological study.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Educational Commons
Gianna Cappello

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Case Method, learning and instruction, Teachers’ Learning Experiences, Phenomenological Methods, Teaching Using Cases, Ccience Teacher Education, Simple Electric Circuit, Teacher Education, Qualitative Research Approach, Science Teachers Development