Referent Similarity and Nominal Syntax in Task-Based Language Teaching

Craig Lambert

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer Singapore img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Allgemeine und Vergleichende Sprachwissenschaft

Beschreibung

This volume addresses an important gap in the literature on task design and second language use. Building on insights from over 50 years of research on the relationship between task demands and language use, it examines how referent similarity relates to developmentally-relevant variation in the use of nominal structures, comparative structures and abstract lexis among first and second language speakers of English. In addition to providing an empirical basis for future research on tasks, it shares both theoretical and practical information on task design, which will greatly benefit curriculum and material developers.

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Testing Talk
Sandlund Erica Sandlund
Cover Testing Talk
Sundqvist Pia Sundqvist
Cover Passive
ANNA SIEWIERSKA
Cover Passive
ANNA SIEWIERSKA
Cover Stellar English
Frank L. Cioffi

Kundenbewertungen

Schlagwörter

literary diction, Syntactic Complexity, Task-based Language Teaching (TBLT), Abstract Lexis, Comparative Structures, Task Sequencing