Tailored Gamification to Educational Technologies

Ig Ibert Bittencourt, Wilk Oliveira

PDF
ca. 96,29
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer Singapore img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Allgemeines, Lexika

Beschreibung

This book introduces and explores the field of tailored gamified educational technologies. Providing a theoretical overview of the domain, including a number of related psychological and educational theories along with a complete state-of-the-art analysis on this topic, it presents an approach and architecture to tailor these systems to students’ gamer type and age.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Affective Cartographies
Juana María Sancho-Gil
Cover Othello
Evelyn Samuel
Cover The Tempest
Evelyn Samuel
Cover Romeo and Juliet
Evelyn Samuel
Cover Hamlet
Evelyn Samuel
Cover Macbeth
Evelyn Samuel

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Virtual learning environments, Gamification, Gamer types, Tailoring educational systems, Flow theory