Generative Leadership

Rescripting the Promise of Action Research

Karin Rönnerman, Christine Joy Edwards-Groves

PDF
ca. 96,29 (Lieferbar ab 16. März 2021)
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer Singapore img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Bildungswesen

Beschreibung

This book is about the generative nature of leading practices when teachers, as learners, participate in long term action research projects for the purpose of professional development. This book also shows how practices of professional learning and practices of leading can be understood as related (and developed) in ecologies of practices; the authors show how these are explicitly connected. These findings direct readers to the connectivity between professional learning and leading practices that over time - after participating in long term action research programs - emerged as ‘significant’ yet ‘unexpected’ outcomes.

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel zum gleichen Preis
Cover Language Policy in Ethiopia
Mekonnen Alemu Gebre Yohannes

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Sustainability in professional learning, Ecologies of practice, Action Research, Practice architectures, Generative Leadership, Teacher learning