New Media and American Politics

Diana Owen, Richard Davis

PDF
ca. 75,06
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Oxford University Press img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Sozialwissenschaften allgemein

Beschreibung

New Media and American Politics is the first book to examine the effect on modern politics of the new media, which include talk radio, tabloid journalism, television talk shows, entertainment media, and computer networks. Davis and Owen discuss the new media's cultural environment, audience, and content, before going on to evaluate its impact on everything from elections to policy making to the old media itself.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Hawaiian Mythology
Martha Warren Beckwith
Cover No One Left
Paul Morland
Cover White Sports/Black Sports
Martin Lori Latrice Martin

Kundenbewertungen