img Leseprobe Leseprobe

Building Stakeholder Relations and Corporate Social Responsibility

B. Fryzel

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Management

Beschreibung

Explores how companies engage in CSR activities, how their corporate identity determines the way in which they perceive the stakeholders and, as a result, engage in dialogue-based relations with them.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Creative Problem Solving
Michael C. Jackson
Cover Making Decisions
Dennis V. Lindley
Cover Proximity
Kaihan Krippendorff
Cover Leading Beyond the Numbers
Susan Ní Chríodáin
Cover The Reshaping of China’s Industry Chains
CICC Research, CICC Global Institute

Kundenbewertungen

Schlagwörter

CSR, globalization, management, organizations, organization, corporate identity, Stakeholder, corporate social responsibility